Do Zakopanego! – to był strzał w dziesiątkę.

Zdjęcie nr 4 z wycieczki do Zakopanego

Góry, klimat, widoki czekały na nas „z otwartymi ramionami”. 23 września 2021 r.  uczniowie z trzech klas: II H, III H i III D, wraz z opiekunami wyruszyli w dwudniową wielką przygodę, aby przemierzać szlaki górskie, aby zatrzymać czas, utrwalić piękno chwili i miejsca, zamknąć w ramce wycinek poznanego krajobrazu.
Rano o 6:30 była zbiórka pod basenem KB, wszyscy z uśmiechem na twarzy przywitali Pana Kierowcę i rozpoczęliśmy naszą wycieczkę . Podróż zarówno w jedną jak i drugą  stronę minęła w przyjemnej i wesołej atmosferze. Było ciepło, sucho i radośnie. Superrr 🙂

W Zakopanem – przywitała nas ciepła pogoda, dzięki której mogliśmy po zakwaterowaniu w pensjonacie „ Józef” wyciągiem krzesełkowym dostać się na górę Harenda, a stamtąd spacerem przejść  przez grzbiet dojść do Gubałówki.  Spacer oczywiście przebiegał sprawnie i dlatego też po zejściu z Gubałówki mieliśmy dużo sił by kupić pamiątki na zakopiańskiej ulicy Krupówek 😉

Czas nieubłaganie płynął, a nam jeszcze pozostała godzina marszu do obiadokolacji. Zjedliśmy kolację i mieliśmy czas na gry, zabawę. Taaaaak… przecież wiadomo, że od nadmiaru emocji nikt nie mógł zasnąć 😉

Na drugi dzień po śniadaniu trzeba było zregenerować jednak siły, dlatego też udaliśmy się na baseny w Szaflarach. Ciepła woda, bąbelki sprawiły, że nasze mięśnie odpoczęły i mogliśmy już   wypoczęci powrócić do domu.

Relację z podróży zaprezentujemy w formie wspomnień – zdjęć.