Wycieczka do hotelu DoubleTree By Hilton

15139764_1141966659212872_850737065_n

Dnia 21.11.2016, wraz z klasą 2 h, 2 j oraz opiekunkami p. Hamarą, p. Korczak i p. Suk udaliśmy się do hotelu DoubleTree By Hilton, który mieści się w samym centrum Łodzi.

Gdy tylko weszliśmy do środka hotelu, nasz wzrok przykuły wspaniałe, białe schody na środku korytarza. Po prawej stronie znajdowała się przepiękna biała lada recepcyjna, a nad nią pięć zegarów przedstawiających godzinę w różnych krajach na świecie, w odmiennych strefach czasowych. Podczas zwiedzania byliśmy podzieleni na dwie grupy, które oprowadzały pracownice hotelu. Na dziesiątym piętrze zobaczyliśmy piękny kryty basen, a zaraz za nim strefę spa, w której odbywają się zabiegi pielęgnacyjne dla gości hotelu. Na przedostatnim piętrze, wśród pokoi znajdował się apartament prezydencki, który zapierał dech w piersiach. W obiekcie zajrzeliśmy również do innych ważnych miejsc: restauracji, baru, sal konferencyjnych, a także Klubu Wytwórnia. Poza hotelem zwiedziliśmy również Muzeum Miasta Łodzi, które mieści się w Pałacu Poznańskich, Manufakturę – dawną fabrykę, a obecnie centrum handlowe. Wyjazd był bardzo udany i bardzo nam się wszystkim podobał.

Relację przygotował Daniel Pluta, klasa I j

Zdjęcia hotelu pochodzą ze strony internetowej (ze względu na zakaz robienia zdjęć), pozostałe zdjęcia zostały wykonane przez uczniów.