Wycieczka do Zakopanego.

Wycieczka do Zakopanego klasy czwarte - zdjęcie nr 2

Każda podróż to wielka przygoda, z której pragniemy wyciągnąć jak najwięcej.

W czwartek 22 września 2022 r. uczniowie klasy: 4P i 4J  wraz z opiekunami wyruszyli w dwudniową wielką przygodę, aby przemierzać szlaki górskie, zatrzymać czas i utrwalić piękno miejsc. Rano o godz.06:45  zebraliśmy się na parkingu pod basenem KB by stamtąd wyruszyć na dwudniową  wycieczkę do Zakopanego. W pierwszej kolejności zakwaterowaliśmy się na Harendzie w pensjonacie „Józef”. Następnie pojechaliśmy na polane Szymoszkową, gdzie wyciągiem krzesełkowym wjechaliśmy na Gubałówkę.  Po wjeździe na górę mogliśmy kupować pamiątki, robić zdjęcia i podziwiać widoki. Później zaszliśmy niebieskim szlakiem  na dół i udaliśmy się na Krupówki. Po tamtejszych atrakcjach  czekała nas piesza droga powrotna do pensjonatu, aby o godz. 18:00 zjeść smaczną obiadokolację. Cisza nocna zaczynała się o godz. 22.30, więc po posiłku mogliśmy odwiedzać znajomych w pokojach, odpoczywać lub przebywać wspólne z nauczycielami.

Kolejnego dnia o godz. 7.00 mieliśmy pobudkę, o 8:00 przygotowane śniadanie, a o 09.00 wraz z Panem Przewodnikiem wyruszyliśmy na wycieczkę do Doliny Kościeliskiej, by zwiedzić Jaskinię Mylną. W Jaskini były trudne warunki, ponieważ musieliśmy mieć własne latarki, musieliśmy poruszać się nisko, czasami nawet czołgać, omijając spore ilości wody. Było ciemno, zimno i mokro. Jednak z pomocą wskazówek naszego Przewodnika, udało się nam wyjść drugim końcem tej Jaskini. O godz. ok 15 zmęczeni, ale szczęśliwi wyruszyliśmy do domu.

Relację z podróży zaprezentujemy w formie wspomnień – zdjęć.