Wycieczka do Gdańska

Wycieczka do Gdańska 2024-zdjecei nr 4

Wycieczkę rozpoczęliśmy od Gdańska, gdzie czekała na nas bogata historia i piękna architektura. Po przyjeździe zwiedziliśmy Stare Miasto, kościół Św. Brygidy, posąg Neptuna. Uczniowie z zainteresowaniem słuchali opowieści przewodnika o legendach związanych z Gdańskiem. Dzień zakończyliśmy spacerem wzdłuż Motławy, podziwiając widoki na Żuraw.
Niezapomnianym doświadczeniem było także wizyta na Westerplatte, miejsce, które symbolizuje heroizm i początek II wojny światowej. To ważny moment, który jest podstawą refleksji nad historią.
Drugiego dnia wybraliśmy się do Sopotu, aby zrelaksować się i korzystać z uroków nadmorskiego kurortu. Na początku odwiedziliśmy molo, które stało się idealnym miejscem na zdjęcia. Następnie przeszliśmy Monte Cassino, gdzie uczniowie mieli chwilę wolnego czasu na zakupy i spróbowanie lokalnych przysmaków. Po południu zorganizowaliśmy gry i zabawy na plaży, co pozwoliło nam na wspólne spędzenie czasu w radosnej atmosferze.
Ostatni dzień spędziliśmy w Malborku, zwiedzając majestatyczny Zamek Krzyżacki. Uczniowie byli zafascynowani jego wielkością i historią. Zamek pełen był zagadek i tajemnic, co dodatkowo pobudzało ich wyobraźnię. Po zakończeniu zwiedzania mieliśmy czas na podsumowanie wycieczki oraz refleksje na temat zdobytej wiedzy.
Wycieczka do Gdańska, Sopotu i Malborka była nie tylko pouczająca, ale również pełna zabawy i integracji. Uczniowie wrócili z nowymi doświadczeniami, wiedzą oraz wspaniałymi wspomnieniami z czasów spędzonych razem.